ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").

2. לקוח יהיה רשאי לבטל עסקה לרכישת מוצר לא יאוחר מ-14 (ארבעה עשר) יום ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, המאוחר מביניהם, על-ידי מסירת הודעה לחברה, ובמקרה כזה תשיב החברה לידי הלקוח את התמורה ששילם בגין המוצר, והיא תהיה רשאית לנכות מסך זה דמי ביטול בסך של 5% ממחיר המוצר נושא העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם. על אף האמור, החברה לא תגבה דמי ביטול היה והביטול נובע מפגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם להוראות הדין, עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או עקב כל הפרה אחרת של החברה כלפי הלקוח בקשר עם העסקה. במקרה כאמור הלקוח יודיע על כך לחברה ויתואם המועד לאיסוף המוצר, והכל בהתאם להוראות הדין.
* מוסכם בין הצדדים שביטול עסקה לאחר שהמשלוח יצא להפצה או לאחר תום יום העסקים או עד השעה 18:00 בערב של אותו היום שבוצעה בו העסקה , יחוייב הלקוח בדמי משלוח על סך 50₪. (כולל כל המוצרים שהמשלוח שלהם הוא חינמי. )

 

3. הייתה ללקוח זכות לבטל עסקה לפי תקנון זה או לפי חוק הגנת הצרכן, הודעת הביטול שימסור הלקוח לחברה תינתן באחת מהדרכים המפורטות להלן:

(א)  בטלפון: 054-7895328 

(ב) בדואר אלקטרוני: passion_by_m.aram@hotmail.com

 

(ג) באמצעות שליחת פנייה לחברה דרך האתר.

הודעת הביטול של הלקוח תכלול את שמו, את מספר תעודת הזהות שלו ואת מספר ההזמנה

4. החזר כספי ייעשה באמצעות זיכוי כספי שיועבר לכרטיס האשראי או לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה או שיינתן כזיכוי לחשבון הלקוח (קרדיט) לרכישה באתר, בהתאם לבחירת הלקוח במסגרת הליך ביטול העסקה. ההחזר הכספי יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד).

5. על אף האמור בסעיף 5 לעיל, על ביטול העסקאות הבאות יחול האמור להלן:

    5.1.   ביטול עסקה שבוצעה באמצעות כרטיס "דיירקט" - לקוח אשר ביצע עסקה לרכישת מוצר באתר ושילם באמצעות כרטיס "דיירקט", אשר ביקש לבטל את העסקה והוא זכאי לכך בהתאם לתקנון זה, יזוכה בכרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחר אשר ימסור לחברה לצורך כך ויהיה מקובל על החברה (למשל, PayPal). יש לקחת בחשבון שכפוף להוראות הדין הזמן לקבלת הזיכוי עלול להתארך במקרה זה. בנוסף במקרה זה ניתן לבקש באופן מפורש לקבל זיכוי לרכישה באתר (קרדיט) במקום ההחזר הכספי.

 

6. אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך המוצר שהוחזר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

7. במקרה של ביטול עסקה לרכישת מוצר אליה נלוותה הטבה נוסף על המוצר שנרכש (לדוגמא, מוצר נוסף במתנה, מוצר נוסף בהנחה וכיו"ב), יחולו על ביטול עסקה זו הוראות פרק זה וההחזר הכספי ללקוח יהיה הסכום ששולם בפועל לאחר קבלת ההטבה.

8. אופן החלפת/החזרת המוצרים בעת ביטול עסקה – קיימות שתי דרכים בהן הלקוח יכול להחליף או להחזיר את המוצרים שהוזמנו דרך האתר לאחר ביטול עסקה - (א) באמצעות שליחת המוצר חזרה לחברה כולל עלות משלוח, כפי שמפורט בדף המצורף לכל חבילה  (ב) או להגיע למחסן ביחפה בתיאום מראש. 

9. אם בשל חוסר במלאי, יוזמנו מוצרים/פריטים שלא יימצאו במלאי - יזוכה הלקוח באופן אוטומטי, ויישלח אליו מייל עדכון על ביצוע הזיכוי. אם הלקוח שילם בכרטיס מסוג "דיירקט"/שילם באמצעות כרטיס המתנה הייעודי לרכישה באתר/עסקה בה מומשו נקודות גולף, יחול על ביטול העסקה האמור בסעיף  5 לעיל.

10.מובהר כי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן זכות הביטול כמפורט לעיל לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל הלקוח ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם ללקוח אחר או מוצרים שערכם נאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם).

11 לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה/מארז  אלא רק את הערכה/מארז על כל פריטיהם.

    
 

 

x

#{title}

#{text}

#{price}